pondělí 29. července 2013

Obyčejný plasťáček na Apple iP4S

Tak jelikož zkoušíme nový blog, připravili jsme krátkou recenzi na obal jenž sám používám na svém telefonu.
Je to obyčejný barevný obal na iPhone 4/4S.
Osobně obal moc nenosím, ale citlivost zadního skleněného krytu u iPhone mne přesvědčila. Pro občasné odložení na stůl atd. důrazně doporučuji.

Plastový kryt mě velice překvapil přesností se kterou sedí na telefonu a tím, že se vůbec nehne. Nekoná se žádná velká vůle ani nepřesnost. Všiml jsem si jen nepatrné vůle na bocích telefonu, jenž nijak nepřekáží. Obal nemá tendenci se samovolně při manipulaci demontovat z telefonu.


Na čelní straně kryt nezasahuje vůbec nad úroveň displaye, takže nepřekáží při ovládání, ale bez ochranné folie se neobejdeme.


 Oproti gumovým krytům přináší ovšem zásadní nevýhodu v tom, že telefon ochrání jen minimálně při pádu na zem, ale toto riziko si je třeba uvědomit a počítat s tím. Ono telefonem se neháže (většinou :-)). Na druhou stranu tloušťka plastu nedosahuje ani 0,5 mm takže nezvětšuje celkové rozměry telefonu na což jsem poměrně háklivý.

Celkově jsem s krytem spokojen a je to jeden z mála obalů, jenž prakticky používám. Mezi velké výhody bych zařadil dobrou ochranu proti poškrábání při zachování původních rozměrů telefonu.



+ Dobře padne
+ Vypadá decentně
+ Všechny ovládací prvky plně dostupné
+ Vynikající cena

- Slabá ochrana proti pádům
- Nemá protiskluzovou úpravu

Žádné komentáře:

Okomentovat